Інструкція для роботи
із документом «Відкликання з відпустки»
у програмі Облік (версія 1.1)
1.У вкладці «Зарплата» обираємо «Відпустки».
2.Натискаємо «Створити» → «Відкликання з відпустки».
3. Вводимо Місяць у якому здійснюється відкликання (крок 1), Дату документу* (крок 2), обираємо Співробітника (крок 3), його посаду (крок 4).
У комірці Відпустка потрібно обрати відпустку співробітника по якій відбувається відкликання** (крок 5).
Далі потрібно встановити дати з якого по яке число проводиться відкликання (крок 6).
Якщо були здійснені нарахування, необхідно їх ввести (крок 7 та 8).
Після внесення даних натискаємо «провести та закрити» (крок 9).
* – має відповідати місяцю відкликання з відпустки
** – документів може бути декілька. Будьте уважні.