Планові утримання для Зарплати

1. У вкладці “Зарплата” обираємо “Планові нарахування / утримання”.

2. Натискаємо “Створити” та обираємо “Планові утримання”.

3. Вводимо Дату створення (крок 1), Дату наказу (крок 2), обираємо Підрозділ (крок 3), Вид утримання (крок 4), Вид дії (крок 5) та % або суму утримання (крок 6). Після заповнення усіх даних натискаємо Додати (додає до таблиці по одному працівнику) або Заповнити по фільтру (додає усіх працівників підрозділу) (крок 7).

4. У нижньому вікні заповнити всю необхідну інформацію. Після введення інформації натискаємо “Провести та закрити”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *