Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника

Інструкція для призначення доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника у програмі Облік (версія 1.1)

1. У підсистемі «Зарплата» обираємо «Зміна оплати співробітників».

2. Для призначення доплати створюємо документ «Сумісництво (заміна)».

3. Крок 1: Обираємо співробітника, для якого здійснюємо призначення, та його посаду*.

Крок 2: Вносимо дату початку та, якщо передбачено наказом, дату завершення суміщення.

Крок 3: Встановлюємо джерело фінансування та КЕКВ для оплати.

Крок 4: Вид суміщення → «Виконання обов’язків». Обираєм Співробітника та посаду, за якою призначається доплата.

Крок 5: Розмір доплати → Відсоток від ФОП. Встановлюємо відсоток доплати за суміщення**.

Крок 6: Після внесення усіх необхідних даних залишається лише провести створений документ.

 

*Виконання обов’язків призначається лише на посаду за основним місцем роботи.

** Розмір доплати розраховується автоматично відповідно до встановленого %.