Нарахування Премії для Зарплати

1. У вкладці “Зарплата” обираємо “Разові нарахування / утримання”. Далі натискаємо “Створити”⇒”Премія”. (якщо документ нарахування вже був створений обираємо значок “Редагувати”)

2. У створеному документі вносимо всі необхідні дані: Місяць (за який у розрахунок заробітної плати буде проводитись нарахування), Дата створення документа, Установа, Підрозділ та Вид премії (Квартальна премія або Премія за підсумками роботи за рік).

Далі потрібно вибрати “Задається вручну” і ввести “Дату початку” та “Дату закінчення базового періоду” (наприклад, якщо це Квартальна премія, то Дата початку базового періоду буде 01.10.2019, а Дата закінчення базового періоду – 31.12.2019, відповідно).

3. Обираємо “Додати” для додавання у документ одного співробітника, або “Заповнити” для додавання усіх співробітників підрозділу.

4. Для кожного співробітника вносимо суму у “Премія” (якщо сума фіксована), або “Відсоток (раз.)” (якщо премія нараховується відсотком від заробітної плати). “До виплати” – розраховується автоматично.

Далі необхідно обрати “Виплата” (Зарплата, Міжрозрахунок або З авансом) для зазначення, коли проводити нарахування премії співробітнику.

Якщо усі необхідні дані внесені у документ – натиснути “Провести і закрити”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *